Home » , , , , » Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Online Streaming

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Online Streaming

Se fuld film Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i top videoformat. Spille streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i HD-video. Download fuld Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i high definition-format. Se streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i høj kvalitet. Fuld streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i bedste kvalitet.


Du får en fuld beskrivelse af Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben nedenfor:
  • Original titel : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
  • Film titel : Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben
  • År for film : 1964
  • Genrer af film : Komedie, Drama, Krig ,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1964-01-29
  • Virksomheder af film : Columbia Pictures Corporation, Hawk Films,
  • Landene i film : United Kingdom, United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.7
  • Youtube ID film : 71I4bdA7lDA
  • Oversættelse af film : EN,DE,ES,IT,FI,PT,FR,TR,RU,HU,ZH,NL,CS,EL,DA,JA,CA,
  • Cast af film :Slim Pickens (Major "King" Kong), Hal Galili (Burpelson AFB Defense Team Member), Glenn Beck (Lt. Kivel), Peter Bull (Botschafter De Sadesky), James Earl Jones (Lt. Lothar Zogg), Jack Creley (Mr. Staines), Sterling Hayden (Brigade General Jack D. Ripper), George C. Scott (General "Buck" Turgidson), Tracy Reed (Miss Scott), Roy Stephens (Frank), Frank Berry (Lt. Dietrich), Keenan Wynn (Colonel Bat Guano), Laurence Herder (Burpelson AFB Defense Team Member), Burnell Tucker (Mandrake' aide (uncredited)), Gordon Tanner (Gen. Faceman), Robert O'Neill (Adm. Randolph), Shane Rimmer (Capt. 'Ace' Owens), Paul Tamarin (Lt. Goldberg), Peter Sellers (Captain Mandrake/Präsident Muffley/Doktor Seltsam)

0057012

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben er en levedygtig film udskilles af Columbia Pictures Corporation, Hawk Films, sammen med beskrivelse af filmen er "Overbevist om, at kommunisterne forurener USA's "dyrebare kropsvæsker", indleder en vanvittig general (George C. Scott) et overraskelsesangreb på USSR med atomvåben. Hans næstkommanderende, Kaptajn Mandrake (Peter Sellers), prøver desperat at få fat i tilbagekaldelseskoderne for at forhindre bombeangrebet.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

I det øjeblik jeg første får at vide, om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg typen af idé eller ingen. Efter at have set det Jeg vil bruge at dele at virkelig sætter pris. Jeg helt klart anbefale denne film for de mennesker, der ligesom genre Komedie, Drama, Krig , . Stol på ser det uden omkostninger ved blot klikke en knap og tilmeld, som muligt ser et enormt antal nyeste filmtitler til gratis.

... Fuld film streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i HD-format 1080p ....




Director of Photography : Gilbert Taylor, Director : Stanley Kubrick, Screenplay : Peter George, Producer : Stanley Kubrick, Producer : Victor Lyndon, Screenplay : Terry Southern, Production Design : Ken Adam, Novel : Peter George, Editor : Anthony Harvey, Original Music Composer : Laurie Johnson, Executive Producer : Leon Minoff, Screenplay : Stanley Kubrick
Selvfølgelig, nu du kan se film af Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben 100% længde og tilegne den link til dette video Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i video i høj kvalitet.


Tags: cold war, war room, bomber pilot, nuclear weapons, ex nazi, doomsday device,

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. war movie hd - All Rights Reserved